"80-tals tema"

God eftermiddag, peeps!

Ikväll på träningen är det 80-tals tema! Önskar att jag hade haft en baddräkt i någon neonig färg att ha på mig.. men det har jag icke. Därför får denna outfit duga! Hahaha! Man tager vad man haver, som dom säger.

Kör lite rumpövning här hemma på golvet så jag vet att den funkar. Jajjemuling!

Från det ena till det andra..
Jävlar så äckligt det är här hemma! (har fått lite lätt städmani tror jag) Usch! Imorgon blir det städning! Jag orkar verkligen inte göra någonting nu innan träningen. Egentligen orkar jag inte ens träna. Känner mig helt slut. Så dammsugningen och diverse andra städaktiviteter får vänta tills imorgon. Japp!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0