"Jippi!"

Hello everyone!

Dagen på jobbet gick fort, alltid lika skönt när dagarna rusar förbi! Jag köpte ett par örhängen idag, leopardbollar! Och i brevlådan hittade jag en avi från posten! Förmodligen mitt löshår som har kommit! Jippi! Glad tjej! Nu ska håret bli tjockare än tjockast. Typ som jag.

Bilden gör verkligen inte örhängena rättvisa. Dom är jätte fina!

Nej, vad ska man hitta på nu då? Ska se efter om jag kan fylla en maskin tvätt. Bra plan! Och koka kaffe. Japp, så får det bli. Hörs hej.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: M.

Måste ju bara fråga om det gjorde ont att tatuera sig bakom örat? Om man jämför med andra ställen :)

2011-03-29 @ 20:03:56

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0