"stora rattar"

God morgon! Jag trodde det var fredag idag.. men icke.
Jag fick en Anonym kommentar igår. Haha, älska frågan!

" Men ge mig kroppen din, fräsh-hona är vad du är!

Nu när jag ändå har dig på "tråden". du har ju big balobas, har du nå tips på var man kan hitta sjyssta bh:ar som både är storleken större OCH snygga. Har nog sett att du har några på dig :P Själv hittar man antingen skitfula eller skitdyra....tips mottages. Gör ett inlägg om det :P
"

Leopard bh från gina tricot.

Sanningen är den att jag faktiskt inte har så pass stora rattar att det är svårt att få tag på bh:ar. Men det är ju kul att ni läsare tycker dom ser stora ut! Me likey! Jag har en C-kupa, ibland D.

Jag älskar att shoppa underkläder
! Dock är det ganska dyrt, så jag har blivit en jävel på att fynda! Lindex brukar ha riktigt snygga korstetter, bustiers och bh - ofta på rea! När det gäller kvalitét eller kvantitét så måste jag nog erkänna... kvantitét! Mycket vill ha mer, som det heter.

Eftersom mina brön' inte behöver så mycket push och stöd satsar jag hellre på snygga, roliga, annorlunda(?) underkläder.. istället för en skitbra hos twilfit. Thats me. Jag gillar att suprisa Micke med olika outfits - och då skulle det bli riktigt dyrt om jag köpte allt till ordinarie pris! Håller ni inte med?

Jag handlar helt klart mest underkläder på Lindex. Deras märke Ella M är ursnyggt! Mjau! Men sen dom vanliga klädbutikerna som gina tricot, h&m och cubus brukar kunna ha några guldkorn ibland. Men Lindex har helt klart det bästa utbudet. Tycker jag. Trosor rekomenderar jag att köpa hos Carlings! Deras spetsisar är 2 die 4.

Tyvärr har jag inga bättre tips än så. FYNDA gott folk - fynda!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida Gunneriusson

Haha det var jag som skrev kommentaren, måste missat skriva i mitt namn :D Tack för tipset :P

2011-03-24 @ 12:02:19
URL: http://barbiebottom.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0