"Pole and Fitness Studio"

Såhär cool var jag on my walk:

Haha.. Herre jesus.

Efter powerwalken drog jag mitt tighta ass (haha) till Pole and Fitness Studio. Så det är där jag har hängt hela dagen och kvällen! Trevligt värre! Checka in deras nya hemsida LÄNK! Hur snygg som helst!!

Viga Vanessa och Bella!



Själv orkade jag inte ens hålla posen tillräckligt länge för en bild..

..haha! Orkade väl hålla raka ben i en sekund typ!

Jag fick skjuts hem för ett tag sedan av Sofia, och meningen var att jag skulle dit och dricka lite kaffe och kvällsmysa.. men jag upptäckte att det var Top Model på the television, och dessutom måste jag duscha. Så vi får kvällsmysa en annan kväll! Dagens middag bestod av stekt rödlök (min nya passion!), bacon och ägg. Oväntat va? NOT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Så skare se ut! Blir lite mer fab att rasta fläsket då.

2011-03-14 @ 21:05:51
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0