"Perfekt avslut "

Just Go With It, eller Min Låtsas Fru som den så fult har översatts till, var skitbra! Perfekt avslut på denna sega och feta söndag. Att jag aldrig lär mig att jag får ångest av att äta godis? Micke skällde lite i telefonen när jag berättade om mitt godismys. I should have listen to him. Han känner mig så väl, min snygga (stygga?) karl.

Nu blir det spikmatten in the bed och lite television tills jag somnar!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra Östh

Hej, vart har du hittat filmen Just go with it? Har letat den hur länge som helst nu men inte fått tag på den :)

2011-03-29 @ 17:11:55
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0