"pensioners-varning"

Uppe med tuppen idag! Vaknade 05:46, men låg kvar i sängen till 06:22. Skönt att lägga sig så pass tidigt att jag är vaken nu! Kommer jag ju hinna städa utan stress, definitivt! Jag ska sätta igång kaffe och börja dammsuga right now.

Det börjar bli en liten lätt pensioners-varning på mig.. lägger mig strax efter åtta, och vaknar klockan sex. Käre värld! I helgen ska jag försöka sova som en normal 20plussare.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Angen

Morrn morrn!

visst skulle ni tatuera er snart? =)

2011-03-18 @ 07:55:27
URL: http://angenf.blogg,.se
Postat av: sis

hahaha! typ samma sovtider som mina barn då :P

2011-03-18 @ 14:33:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0