"Ny matsalsgrupp"

Förresten, vi har ju ett nytt matsalsbord! I lördags hämtade Micke och Carlos det otroligt tunga bordet, och på kvällen byggde Micke ihop det. Vilken klippa han är! Själv befann jag mig på tjejkväll under hela kvällen på Pole And Fitness Studio, och vann en valfri nagelbehandling! Lycklig tjej jag! Ny matsalsgrupp och nagelbehandlings presentkort - på samma kväll! Woho!

Här bygger han ihop stolarna. Sex stycken.
Vi invigde bordet på söndagen med grillat! Mmmmm!

Jag körde sallad till köttet, och Micke klyftpotäter!
Jag älskar våra löpare i svart skinn! Don't ya'll love them?

Dessutom kan man dra isär bordet på mitten, och fälla upp två skivor - hux flux får vi plats med två familjer! Nu vill jag verkligen börja inreda här hemma! Dock är det många månader kvar tills det är möjligt. Men jag är glad ändå!

..kanske blir det en vit skinnsoffa som matchar bordet?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Ååååh fint! Vi ska ha en vit skinnsoffa vi med sen, SÅ snyggt! Och praktiskt!

Puss

2011-03-01 @ 19:55:30
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Ida

Kommer du ihåg soffan då ???? ;D hahaha

2011-03-01 @ 20:57:38
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0