"Mycket bra dag."

Nu är jag redo för a good nights sleep.

Mamma överlevde tågresan, och jag har en stark känsla av att hennes nya hobby kommer bli att åka tåg. Jag hämtade alltså upp henne at the station och sen brände vi ut till valbo! Köpis och owe's fick det bli, vidare till några andra sevärdigheter. När Håkan dök upp här hemma käkade vi lite middag och tog en hundpromenad. Mycket bra dag.

När dom åkte för en timme sen var jag dödstrött. Dock var jag tvungen att färga håret eftersom micke kommer hem imorgon. Och ögonbrynen fick även dom nytt liv. Så nu sitter jag här - nyfärgad - och planerar hur snyggt jag ska locka håret imorgon innan jobbet. EFTERSOM han är hemma när jag slutat. TRODDE jag. Det är ju för fan bara tisdag ikväll! Micke kommer på torsdag! Irriterande.

Men som sagt; Nu är jag ÄNTLIGEN redo för a good nights sleep.

Ps, så JÄVLA skönt att ögonbrynen ser ut såhär..

..utan att vara målade. Önskar bara att färgen satt längre än den gör.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0