"muggar från Gant"

Good morning, peeps!

Jag vaknade för drygt en timme sen - trots att jag gick och la mig sent igår. Hmm, wierd. Micke ligger fortfarande och sover, såklart, så jag har plockat ur diskmaskinen och städat undan lite. Bra där. Ska snart marinera köttet till lunchgrillningen.

Igår köpte jag nya kaffemuggar! I LOVE THEM!


Sex stycken benvita muggar från Gant. Köpt från Divas Boning.

Jag sitter och premiärdricker just nu! It feels good! Kan det vara så att muggarna gör kaffet godare? 49 kronors muggarna från Ikea får inte kaffet att kännas lika gott som när jag dricker det nu ur 160 kronors muggen. Gaaah, lyxlirare där!

Nu skulle jag vilja ha en såndär cupcake som Lotta bjöd på igår! Kladdkake-cupcake var det! Och tror ni det var nå gott eller!? Typ HUR GOTT SOM HELST! Under dagen lyckades jag få i mig två.. sen mådde jag grisilla! Men SÅ värt'et! En FET sån till kaffet, det hade vart nåt det!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha pensionärs varning på hög nivå ;-) uppe vid åtta en lördag nää skärpning nu sis :P

2011-03-19 @ 09:29:40
Postat av: Ida

woho bra där elin! på diva's där jobbar min kompis Kicki! så bra att du handla på där :D

2011-03-19 @ 09:57:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0