"Min ungdomliga kropp är inte van vid kärringarbete! "

Jag vill ha sommar! För jag vill pyssla på gården! Jag har nyss kommit in efter en timme outside. Sopat bort gruset från uppfarten, huggit/sågat ner ett.. ehh.. träd?, plockat skräp, snackat med grannen om vinkväll och bara gått runt, runt, runt gården och planerat. Nu är jag trött. Min ungdomliga kropp är inte van vid kärringarbete! Hehe.

Tiden susade förbi på jobbet idag, och jag hade rätt - MYCKET snyggt inne just nu! Tyvärr inga earcuffs för er som undrar. Idag körde jag på leopardstrumpbrallor:

Haha, snygging! Leobrallor och leobh. Schyrre!

Tänkte visa er hur ful min mage är nu efter operationen..

Inte nog med dom tre ärren från ingångshålen (ett sitter i naveln) har jag fått tre andra ärr (som ingen vet vad dom kommer ifrån) OCH dessutom har solbränna skavts bort(?) under brösten och vid naveln. Vilken pudding. NOT.

Och till råga på allt ser det ut som jag har en grop mellan naveln och tatueringen.. what is that liksom? Micke säger att jag måste ge det tid.. och jag får väl lyssna på honom. Suuuuuuck.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anneli

Vad har du opererat? :)

2011-03-24 @ 07:58:29

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0