"Min NYA iphone 4.. borta"

Panik. Jag har PANIK. Igår efter taxifärden in till krogen upptäckte jag att min mobil var borta. Min NYA iphone 4.. borta. Jag var helt säker på att den låg kvar hemma hos chefen, så tog en taxi dit efter krogen. MEN mobilen var inte där heller. Och minns jag inte helt fel är den dessutom på ljudlös. Bravo. Tog en taxi hem igen.

Jag känner mig enormt uppriven. Den där jävla telefonen innehåller både text och bilder som ingen får se. MÅTTE den ramlat ur min ficka i taxin, och att någon vänlig själ har lämnat in den. ELLER att Linnéa råkat tagit min mobil när hon gick hem. Tveksamt, men jag gör som grodan - lever på hoppet.

Jag känner mig fortfarande full sen igår, men kan omöjligt sova nu. Telefonen kan bara inte vara borta! Detta får inte hända! Erase and rewind!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Nej vad tråkigt =O Hoppas den kommer tillrätta!

2011-03-06 @ 12:36:21
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Ammi

Tack! Ja tackolov att allting slutade bra..



Men stackere med telefonen då! :( Har du hittat den än?

KRAM

2011-03-06 @ 21:45:29
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0