"Måste. ha. frisk. luft."

Vilken storm det ser ut att vara ute! Träden far till höger, vänster, framåt och bakåt. Dock avskräckar inte lite vind mig, inte den här gången! Måste. ha. frisk. luft.

Jag har diskat, städat, dammsugit, skurat golven och duschat. Nu måste jag, som sagt, få lite luft! Men eftersom det inte är något bränna-fett-promenad-väder så får det bli en vända till affärn bara. På med ryggsäcken och sen är det bara att tuta och köra. Eeh, gå.

Måste bara tillägga att jag inte hade dammsugit eller skurat på hela veckan! Äckligt! Jag har fått en släng av städmani tror jag. Hur ofta gör ni dessa sysslor? En gång i veckan är för lite.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

I totally agree, en gång är för lite. Punkt!

Jag tror dammsugaren gör sitt här hemma mellan 3-4 ggr i veckan och torkar golven gör jag iofs bara en gång i veckan, men jag gör det två gånger varje gång jag torkar, om du hänger med på hur jag menar? :P

Puss



Ps. Förresten borde vi ses snart och jag är jättenyfiken på om ni har gjort något nytt in da house.

2011-03-27 @ 19:22:47
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0