"känner mig stressad"

God morgon!

Jävlar i min låda så trött jag var imorse! Och dessutom mådde jag illa. Roligt uppvaknande? Svar NEJ. Nu är klockan redan nio och jag känner mig stressad. Måste hinna bränna lite fett på crossen och hänga tvätten som ligger i maskinen nu OCH sminka och fixa mig. Allt på två timmar. I.. can.. do.. it. Can i?

Varför jag sitter vid datorn om jag nu är så stressad?
Jo, för att jag är SKITtrött och måste piggna till med hjälp av kaffe innan jag kör igång. Eller ska man skita i crossen? Fan, tjockisångest! Vi får se vad som händer. Att strunta i crosstrainern skulle spara mycked tid. Hmmm.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0