"jobbarbrallor, bar över och inoljad"

ÄNTLIGEN! F to the IN to the ALLY - finally! Ikväll var det säsongstart för Desperate Housewives! Någon annan än jag som satt bänkad infront of the tellie?

Nu ska jag lägga mig på spikmattan - alldeles för länge - och kika på tv in the bedroom. Och apropå sovrum.. eller ja, alla rum.. hela huset.. Jag vill inreda!

Jag vill snabbspola genom denna ändlösa renoveringen. Köpa gardiner, ljusstakar, vaser, välja tapeter! Allt och lite till som handlar om inredning vill jag pyssla med. Jag vill spendera hela min lön på husprylar! SNYGGA husprylar, och inte spackel, färg, och gips.
Inatt ska jag drömma om inredning. Och micke. Micke i sina jobbarbrallor, bar över och inoljad.. medan han skruvar upp någon inredningspryl jag har köpt. Mmmm.. good dream.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0