"jag vill sova redan."

Nu är det dags att skrubba bort sminket och hoppa ner i sängen. Det är konstigt hur jävla trött jag är på kvällarna!? Klockan är liksom strax efter åtta, och jag vill sova redan. Hej pensioner!

..fast jag är tveksam om en kärring skulle kunna fixa detta:

Kan inte bestämma mig för om jag gillar att man ser mina ribbs.. eller inte.

Idag har jag ätit som en jävla kratta (, när vi ändå pratar skinny). Fy!
Frulle: 1 ägg, ½ pkt bacon, kaffe.
Lunch: 3 hemmagjorda köttfärsbiffar + liiite keso.
Middag: 1 mugg kaffe.
Det började ju bra allafall... herregud.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Men då var vi två! Jag sitter seriöst bara och väntar på att få gå och lägga mig haha

2011-03-23 @ 21:00:44
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Ida

Nä jag tror inte heller att en pensionär kan göra sådär haha ;D

2011-03-23 @ 22:06:01
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Andrea.

jag är också sämst på att äta, men det är sååå tråkigt att göra mat till sig själv.

dagens har bestått av fem koppar kaffe, tre kakor (var på kalas) och tre after eight.

Gr8.



Puss

2011-03-23 @ 22:28:38
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: sis

Antagligen för att du går upp så tidigt.

Jag måste åxå börja lägga om tiderna...5 timmars sömn inatt...astrött..:-O Men blir ju så när man lägger sej vid halv ett o kl ringer halv 6. Så man får skylla sej själv :P!

2011-03-24 @ 06:35:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0