"Jag kom i mina skinnyjeans"

Haha, Andréa jag visste att du skulle komma med någon kommentar om att jag kunde skurva ihop den själv! ;) Men du har helt klart rätt - imorgon köper jag en nyckel, och hoppas den passar! Puss!


Ikväll mina vänner, ikväll hände det något stort! Jag kom i mina skinnyjeans! Woohoo! Dom jeansen hade jag på min och Mickes första "date", och sen vi blev ihop har dom blivit för små. Hmm, wonder why? Haha. Det gör nästan ont att sitta i dom, men för fan - jag fick igen knappen!


När jag stod och checkade in min röv i spegeln kunde jag inte minnas sist jag såg min röv. Alltså, den här leggingstrenden har gjort att jag alltid (nästan) har någonting över rumpan. Dessutom älskar jag strumpbyxor, och då måste man ju naturligtvis täcka rumpan! Men nu jävlar - nu är det fan jeans som gäller!

När jag lyckades knäppa knappen och dra upp gylfen slog det mig: Vafan, var jag inte 'smalare' än såhär!? Herregud.

Nej, nu ska jag ta ut köttfärspajen ur ugnen:

Fullkornsmjöl i degen, såklart.
Otroligt vad man kan slänga ihop av rest-varor i kylen! Önskar dock att jag hade ost att toppa den med! Men men, man kan inte få allt här i världen. Och när jag äntligen kan ha mina skinnyjeans borde jag kanske skära ner på osten.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Hahahhaa, you know me, fixar-Lasse! ;)

Men skämt åsido så är det ju lite så att vi veckogräsänkor måste klara sånt där tjaffs själva, i synnerhet nu när vi är husägare!

Go tjejer, go tjejer! :)



Och du, UNDERBART med jeansen!

Puss

2011-03-03 @ 20:45:45
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: sis

"kan inte minnas sist jag såg min röv" hahaha! nää det kan ju va både positivt o negativt ;-)

2011-03-04 @ 16:21:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0