"Jag är verkligen orolig nu.."

Det blev ingen crosstrainer ikväll, det blev en promenad med carro istället! Hurtbullar, ja tack! Låt svetten flöda och fettet glöda! Öhm.. brännas. Började dock må illa när vi hade knallat ett tag. Why is that? Det känns fortfarande som att maten sitter i halsen på mig! Fy!

Efter min varma dusch upptäckte jag till min stora skräck att ett av ärren sen blindtarms operationen är infekterat! Oh no! Jag är verkligen orolig nu.. HUR har detta kunnat skett? Jag ringer hälsocentralen imorgonbitti och hoppas få träffa någon innan jag börjar jobba. Vill INTE få en infektion som sprider sig till... till.. ja, inte fan vet jag.. upp i tarmarna eller nåt!

Nu ska jag gå och lägga mig with my fingers crossed! Måtte jag få en mirakelsalva och penicillin imorgon! Jag tycker riktigt, riktigt synd om mig själv just nu faktiskt.

En helt annan sak innan jag lägger mig:

Dålig bild, men det blev otroligt bra! Mysfaktor 1000!

GOOD NIGHT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0