"Inte så tokigt det heller"

Städat, diskat, tvättat, dammsugit, torkat golv, powerwalkat, duschat och fixat. Gud så effektiv man kan vara ibland alltså! Blir ju imponerad över mig själv. Haha. Eftersom jag brukar vara så jävla trött på morgonen behövs det inte mycket av mig för att imponera på mig själv. If you know what im saying!?

Idag har jag på mig jeans (skräll!).

Eftersom jag är så fruktansvärt less på mitt hår blev det en fläta. Inte så tokigt det heller. Orkade heller inte lägga ner tid på ögonskugga idag. Så det fick räcka med eyeliner. Inte så tokigt det heller.

BYE BYE!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Inte så tokigt det heller! ;)

2011-03-04 @ 15:37:49
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin är det ditt riktiga hår bara eller löshår också? Isf har du clips eller limmar? Kram

2011-03-04 @ 18:59:32
Postat av: Sofie

Gillar looken. Snygga kvinna!

2011-03-04 @ 21:45:23
URL: http://smagazine.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0