"Helvetes skit."

Eftersom min iphone är borta, på riktigt, har jag nu min gamla sony ericsson. Iphonen är spärrad, så jag vet inte vad skurkarna som har den nu ska göra med den.. anyways, it dosen't matter.

Here's the thing:
Jag hittar inte minneskortet till sony ericsson. Vad är det med mig och att 'tappa bort' saker? Helvetes skit. Fast minneskortet ligger ju iallafall här hemma någonstans. Vilket iphonen INTE gör.

Jag har fortfarande ont i magen och lite ångest över att någon tagit (jag är inte helt säker, men förmodligen är det så) min iphone. Att någon har läst mina meddelanden. Att någon har kollat mina bilder. Att någon ringde från skyddat nummer till mig igår och la på efter att jag sagt det vanliga "aaa det är elin". Ångest.

Gotta let it go!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0