"helt sopslut"

Ikväll skulle jag och Alexandra mysa lite. MEN båda var helt sopslut, så vi bestämde oss för att däcka i varsinn soffa istället. Får höras till veckan. Imorgon är det personalfest. Jävlar vad jag längtar! Kommer bli hur kul som helst!



Svar till Anonym: Ibland när jag sätter upp håret eller flätar det som idag, då använder jag löshår. Det är träns. Fick det av en snygg polare som inte använde det. När jag har löshår "for real" köper jag såklart äkta hår och bränner fast det. Ska nog göra det snart faktiskt. För att få tjockare. Längre behövs inte.


Såhär mycket längre blir mitt hår när jag använder löshåret:

..inte så mycket med andra ord. Några spretiga cm.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0