"för kort för att ha till brallor"

Nu är jag vrålhungrig! Så ska ta och kirra lite middag. Men innan jag gör det tänkte jag visa er en söt topp jag köpte idag för en ytterst billig penning!

Jag hade den idag till en pennkjol, så att man bara såg lite av magen - precis under knuten. Riktigt snyggt. Rockigt snyggt. Den är dock för kort för att ha till brallor - som på bilden - tycker jag. Im not that fit.. not yet! Jag har the pricetag kvar.. för jag har inte riktigt bestämt mig än. Vad tycker ni?

Nu blir det FLÄSK! Haha, brännde ju säkerligen lite fläsk vid promenaden imorse, så varför inte fylla på liksom? Till flärret kör jag rödlök! Mmm, massa rödlök! Smörstekt, såklart.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0