"En flarra martini bianco"

Det blev inget Söderhamn igår. Mami und Papi kom till gävle, men jag följde inte med dom tillbaka ändå. Bestämde mig för att stanna hemma och partaja istället! En flarra martini bianco hos Elina fick det bli.

Kvällens utstyrsel bestod av svart tubtops klänning,
maffigt halsband från glitter (såklart!) och HIGH heels.

Enkelt men snyggt. Vad tycks?

Och igår var det ju även MODEDAG på gallerian nian, som jag skrev, och intervjun gick bra! Just as you guys know. Jag blev supernervig typ en halvtimme innan, men när jag väl stod där kändes det jätte bra. Fotografen tog tusen bilder på oss, kändes det som, så vi får hålla ögonen öppna på Nians hemsida efter dom. Exciting!

Mammas mobilbilder:




Och apropå mamma, här har ni henne:

Tycker ni att vi är lik varandra?

Nu ska jag gå till affärn och köpa bakisfrukost. Hörs!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Angen

Du är verkligen vacker!

Din karl får hålla hårt om dig =)

2011-03-28 @ 08:36:05
URL: http://angenf.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0