" Drog en 20 minutare på crosstrainern"

God morgon, peeps!

Jag vaknade relativt tidigt idag, och relativt pigg. Gött! Och när jag vaknar och kliver upp utan att vara dödstrött är jag ganska effektiv! Jag har redan hunnit diska, städat, slängt in en maskin tvätt, vikt tvätt, organiserat in kläder i garderoben och tränat!

Drog en 20 minutare på crosstrainern
efter en mugg kaffe. Som varje morgon, typ. Så nu ska jag slänga i mig frulle och sen ska jag slänga in mig i duschen! Just nu ser det ut såhär typ:

Försöker chillaxa så att pulsen goes down.
Jag har dragit in crossen i vardagsrummet så att jag kan se på tv samtidigt. I vanliga fall står den i vet-inte-vad-jag-ska-kalla-det-rummet. Otroligt fult att ha den ståendes här inne faktiskt. Dock praktiskt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0