"det kanske inte är så dumt"

Hur kommer det sig att jag vaknar strax efter 07:00 typ varenda jävla dag!? Nu har vi ju dessutom fixat en rullgardin - så ljusheten beror det inte på. Kanske behöver min kropp inte mer skönhetssömn? Kanske är jag redan en skönhet? Is this a sign? Is it!? Haha, nej man det är faktiskt både skönt och jobbigt att vakna tidigt.

Jag vaknar ju hellre tidigt, än att sova bort halva dagen. Dock skulle jag önska sovmorgon då och då. Det positiva nu är att jag hinner med en lång powerwalk innan jobbet. Och dessutom hinner jag shoppa mat. Och lite till hinner jag med. Så det kanske inte är så dumt att vakna innan väckarklockan ändå..

Lite kaffe först bara!

Old coffeepic.

Hur länge sover ni? Kom igen med kommentarerna nu då!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Jag tror du din tanke jag, du är redan så snygg så skönhetssömn är inget för dig ;) Själv sitter man som en skata med sex st flätor i håret som jag sovit med eftersom jag aldrig hinner locka det. Ska på Öppna fsk idag och man vill ju se någorlunda ut. Lattemamma? Fnyyys. Sunkmamma? Jäpp.



Min lilla buse vaknar runt fem, halv sex - VARJE dag. sooooo tired! Hur gick de mid din fina ajfåån förresten? I love min!

Puss

2011-03-15 @ 08:57:07
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ska vi byta? Jag har alltid velat vara morgonpigg! Känner mig drogad när jag vaknar, oavsett om kl är sju eller halv tolv. Just nu styr dock lillchefen dygnsrytmen, så det är ju lite si och så med sömnen på nätterna men som tur är sover hon till typ nio, tio än så länge :) Så NU ska jag äta frukost (när hon fått sin)

2011-03-15 @ 10:25:08
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Ida

haha ja ;D 2 kr på ikeas fyndhörna! ska nog hänga julgranskulor på den tror ja ;D

2011-03-15 @ 10:55:25
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Jennie

Här hemma vaknar de små tjejerna kl 6 varje morgon, så sovmorgon vet man inte riktigt vad det e sen man fick barn :) Passa på och sov innan det kommer barn :)

2011-03-15 @ 18:09:10
Postat av: sis

Så läänge det bara går! Eller tills barnen vaknar :P Typ vid 8.

Fast nu när jag jobbar går jag upp kl.6 för att hinna snabbfixa mej själv för att sen hinna fixa Nellie innan dagis- o utfodra oss båda. Stress stress stress...:P



Passa på o njuuuut! För efter barn existerar inga sovmorgnar. Nånsin.(om du inte skaffar barnvakt då förstås:))

Kram!

2011-03-15 @ 22:31:49
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0