"Den som listar ut alla förkortningar vinner ett pris!"

Innan jag kilar iväg till jobbet tänkte jag visa er dagens utstyrsel! Den består av en lång tröja/klänning från NYer, kjol från GT, strumpbrallor från PR och lårhöga strumpor från AA. Den som listar ut alla förkortningar vinner ett pris!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Li

Jag kan försöka! =)

New Yorker, Gina Tricot, Pierre Robert, American Apperal

Vet inte stavningar, men du kanske hajjar!

Kram kram

2011-03-12 @ 10:12:20
URL: http://ljusnankroken.blogg.se/
Postat av: Jonas Eriksson

Dude!



Det är helt klart, new yorker, gina tricot, american apparel och slutligen prada.



Fett med nice, bara att posta min present nu.

2011-03-12 @ 15:27:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0