"Dagens lunch var också en vinnare"

God kväll, lovers!

Det gick bra på jobbet idag. Vi har haft en liten tävling at work, och jag vann! Wiho! Dagens lunch var också en vinnare - ost- och skinkfylld lövbiff! Mumma! Det knullade i munnen.

Och ja; jag stekte dom SÅKLART. Mmmmums.

Tänkte att ni även skulle få en bättre "dagens look"-bild:

Loved it! Nu har jag faktiskt slitit av mig outfiten och dragit på mig mjukis.

Vad ska man äta till middag då? Känner inte för att äta någonting alls om jag ska vara ärlig. Stekta äpplen kanske? Hmm, får väl bila iväg till affärn' och köpa mig lite proviant. För gå, det orkar jag inte. Tjockisvarning!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0