"vilket jävla cyklande"

Har man ingen bil får man använda cykeln...

..och vilket jävla cyklande det har blitt idag!

*Ner till jobbet.
*Hem från jobbet.
*Till träningen.
*Hem från träningen..
*Till affärn.
*Hem från affärn (glömde plånboken)
*till affärn IGEN..
*..hem från affären.

Så well, mycket jävla cykling - bra för the lovehandles!

Nu har jag precis kokat upp Thé a'la Jenny, som jag strax ska smaksätta med kardemumma, kanel, ingefära och cirton. Spännande värre! Jag är ju mer av en kaffe-drickande-brud, så jag hoppas att detta blir gott! Ska tydligen vara stärkande och rena lite. Bättre än kaffe iallafall.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0