"Elins Nagelstudio"

Hello peeps!
Idag har jag haft fullt upp, så no time for blogging.

Strax innan 10 hämtade mamma och hennes vännina upp mig för att dra vidare till Elins Nagelstudio! Mamma gjorde fransk manikyr med några blommor med turkosa stenar. SÅ SNYGGT!

Om det är någon som vill ha kontakt med Nagel-Elin så maila mig!!
I will hook you up! Snygga naglar till ännu snyggare priser!

Efter att naglar var fixade och alla var nöjda & glada (och snygga - såklart) gick jag och mami ner på staden för att äta lunch - ceasarsallad! Mumma! Och när vi sitter där och käkar så slänger hon fram ett presentkort till mig - från Elins Nagelstudio! Jisses vad förvånad jag blev! HUR hann dom med detta? Och för det andra, TACK TACK TACK! Nu kommer mina naglar vara smookin' hot på midsommar! Jag är in heaven.

När vi hade lunchat ett tag och druckit kaffe drog vi på oss, eller iallafall hon, spenderarbrallorna! Riktigt mycket snyggt fick hon med sig. Och hon såg även till att jag fick med mig en del snyggt. Förutom presentkortet på naglar fick jag ett par solbrillor, halsband, apotekgrej, fickspegel, mascara och alkohol! Vilken jävla mamma jag har alltså.


Nu ska jag dra och duscha bort stångdans-svetten!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

gör lite reklam för glittersmyckerna me åå dåå!

2011-06-22 @ 22:22:27
Postat av: Ingela Eriksson

Snyggt :D

Jag vill gärna veta hur mycket hon tar för stilrena fransk manikyr med gelénaglar!

2011-06-22 @ 23:56:02
URL: http://wearethenobodies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0