"stora hollywood-lockar och en midsommarkrans"

På midsommar vill jag ha en ljus långklänning! Ljus och somrig, fast ändå snygg och rockig. Something in between. Och håret är jag så sugen på att fixa! Löshår och klippeliklipp ala Johanna! Jag tänker mig stora hollywood-lockar och en midsommarkrans på skallen till midsommar. Oj, nu blev jag sugen! Dessutom kan man ju dansa runt stången utan att någon opponerar sig. Hehe, blink!

Jag gillar denna:


Nu undrar ni säkert vad vi (JAG. Måste sluta säga "vi" hela tiden! Det är ju faktiskt min blogg. Haha) har för planer till midsommar. Well, det vet jag faktiskt inte själv. Blev bara så otroligt sugen på att finfixa mig.

Vi skulle ha åkt ut med svärisarna till någon ö och äta sillfrukost, men Micke kommer ju inte hem för ens efter lunch. Och min familj har planer med vänner. Så det verkar inte bli som vanligt iår. Vad nu än "som vanligt" är. Förmodligen äter vi (nu talar jag utan någon som helst information) middag med svärisarna. På kvällen har vi blivit bjudna på fest och kubb ute i Jonskär med Louise familj. Låter mycket trevligt! Vi får se vad som händer.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0