"Snilleblixt."

Brunchen bestod av kinarester från gårdagen. Nu mår jag illa, vilket jag inte kan förstå.. åt inte särskilt mycket, och det var godare än godast. So why nausea? Konstiga kropp. Konstiga mage. Suger i mig ett glas citronvatten så blir det nog bättre snart.

Jag har iallafullafall bestämt mig för att ta en omväg (=promenad) till Kalle och Louise, istället för att sola. Är ju fan inga solstrålar ute ändå. Satans moln! Nu kommer mitt problem: vart ska jag ha nycklar och telefon? Jag kör lite hiphopich idag (och konstig framåtlutande-pose, tydligen)...

...och har inga fickor! Hallå, what to do!? Måste nog ta och köpa mig en magväska. Fan så smidigt! Nu blir det tradera på stört alltså! Snilleblixt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0