"regn."

Regnet ÖSER ner. Himlen har verkligen öppnat sig. Det får regna hur mycket det vill idag, bara det är sol imorgon! Så är jag nog inte ensam om att tänka heller. Förmodligen så blir det väl ett typiskt midsommar-väder.. det vill säga regn.

Nu på morgonen har jag tagit bort mitt skabbiga svarta nagellack och filat dom små stackrarna. Tänkte att dom skulle få vara Le Neutrale en dag iallafall. Längtar verkligen till imorgon då dom kommer bli riktigt tjusiga! Lite svart.. lite stenar.. lite glitter. Ya'll gonna love them! Det kommer iallafall jag.

Dagens Look:

Halsband - glitter.
Tröja - postorder.
Jeans - carlings.
Ringar - glitter, smycka, grekland.

Alltså.. fan.. det regnar hur mycket som helst! Bara smäller i marken för fa-an! Det blir ju ingen cykel ner till jobbet idag, det ska gudarna veta. Jag tar paraflaxet och går till busshållsplatsen idag. Sånna här regniga dagar vill man ju bara vara hemma och mysa. Det ska bli intressant att se om någon vågar sig ut i detta väder för att shoppa. Gallerian kommer nog eka tomt. Hoppas inte. Hoppas många ska göra saker i sista minuten (gallerian är ju stängd imorgon - midsommarafton) så att det inte blir helt dött.

Over n out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0