"På Jenny's order"

God morgon, peeps! På Jenny's order börjar jag dagen med ett glas ljummet citronvatten, och två små pillz - Hälsotillskott i form av.. öhh.. japp. Sen kör jag på som vanligt med kaffe och gröt.


Nu ska jag inte ödlsa mer tid här, för både Carro och Sofia väntar på min ankomst! Promenad i hille står på schemat! Ikväll är det träning, kanske dubbelträning om jag har tur, och jag längtar!!

Hej då, så länge!
/En relativt nyvaken osminkad elin.

Promenad-outfiten är absolute loose today! GÖTT.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: .näringsterapeuten.

tihii... här o snokar :)

en hel del pluspoäng för att du testar mina tips o trix....

I LIKE!!!

2011-06-14 @ 19:56:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0