"molningt"

Vilken morgon alltså.. stängde av väckarklockan och skulle bara blunda lite innan jag klev upp. Vad tror ni hände? Jo, elin vaknar med ett ryck 08:24 (mötet på jobbet började 08:30) och tja, ni kan ju föreställa er paniken som utbröt.

Det är varmt och skönt ute, men molningt. Synd, jävligt synd, eftersom jag hade velat sola och fått färg! Jag var tammetusan brunare i vintras än vad jag är nu. Jösses. Kanske att jag får fuska med lite solarium snart?

Nu ska jag käka brunch och sen kanske det blir en promenix? Eller så blir det solstolen. Eller inte. Beslutsångest de luxe. Ikväll är det iallafall träning - det är en sak som är säker.

Svar till "John":
Micke är borta på jobb i sthlm, som vanligt.
Det ovanliga är att han ska jobba helger.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0