"mms av mamma"

Jag fick ett mms av mamma idag..

..gissa om jag blev glad!? Precis vad jag behövde!! ♥

Ikväll är jag faktiskt galet sugen på godis.. hmm, vad ska vi göra åt den saken mån tro? Jag kan ju börja med att koka mig en mugg kaffe faktiskt. Släpper det inte efter det får jag väl.. tugga tuggummi? Imorgon är det lördagsgodis, INTE ikväll. Så det så.

Vad ska jag göra en grå fredagskväll som denna? Det ska jag tala om för er: fortsätta med garderobsfixet! Och sen blir det en film i soffan. Öppnar imorgon, så no party party for me.



Svar till "c":
Klänningen är från BikBok. Dom rear ut den nu, så kan hända att den är slut om du inte hittade den? Fråga personalen. Och förresten, det är inte en tub.. jag har fixat om den till det.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Köp en helsika mycket frukt, allt som är gott och spännande, skiva upp det på ett fint fat som du kan ha medans du fixar garderoben. :D

2011-06-17 @ 18:58:40
URL: http://olina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0