"lökar sönder"

Jaaaag döööör! Fan vad det är varmt här inne! Sitter hemma i soffan nu och lökar sönder. Time for korsdrag tror jag bestämt.

Efter jobbet träffade jag som sagt Stina för en fika. Det blev en latte och en kärleksmums på Coffehouse by George, uteserveringen - såklart. Sen kikade vi lite butiker och jag spenderade storkovan på strumpbrallor! Hela tjugo spänn fick jag böta för dessa:


Nej, nu står jag inte ut längre! Måste öppna och hoppas det fläktar lite! Fan att man ska jobba fina dagar som dessa. Imorgon ska det ju tydligen bli uppåt 28grader. Vem tror i jobbar? Well, ME!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

jag med... bilen är besiktigad nu i alla fall =)

2011-06-28 @ 20:53:25
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0