"KEBAB MED BRÖD!"

Vet ni vad jag har upptäckt? KEBAB MED BRÖD! Idag klämde jag min andra, i hela mitt liv! Hur är detta möjligt!? Hur kan jag ha missat denna delikatess? Mums! Helt klart värt alla kalorier den innehåller. Helt klart.

Jag och Micke har nyss duschat, i know - mysigt värre. Och nu ska jag väl ta och get dressed innan vi cyklar ner till Brända för att möta upp Kalle och Louise.

Kebab och martini/vin/drink/whatever, på samma dag - smarrigt! Blir dock en lugn afton, eftersom jag öppnar at work tomorrow.

En annan kebaph som är smarrig:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: kebaphen!

KEBAPHEN MED PRÖT ALLTSÅ! smaskens d också, men inget går ju up emot en riktigt jävla stor KEBAPHRULLE!! du är rätt så smarrig du också! :)

2011-06-04 @ 09:31:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0