"Kärlek Ömhet Närhet."

När jag steg in i huset efter jobbet möttes jag av en härlig syn - STÄDAT! Micke har röjt undan diverse plankor och gipsskivor, så nu är det fin fint här hemma! Så fint det kan bli just nu. Och naturligtvis hade han dammsugit och gjort dom där vanliga städsysslorna också. Bra man. Nämnde jag att han masserade mig också?

Men vilken jävla kaaaarl! MUMS!

Nu har vi käkat lite onyttigheter till middag - Max. Jag tog dock en sallad, så jag känner mig safe ändå. Ska strax suga i mig Arvid Nordqvist kaffe! Vad mer...? Hmm. Jo, vi ska väl chilla med en film senare förmodar jag. Inget är hugget i sten.

Förresten!! Idag kom TVÅ gamla polare in på jobbet! Inte bara ett kärt återseende, utan TVÅ! Dubbel lycka! Den första som fick mig att bli på bättre humör var Hellan! Barndomskompisen. När vi var små hade vi likadana silverjackor - det säger ALLT! Den andra som fick mig att flina med hela rövhålet var Sanna! Kebaphen, the one and only! Jävla sköning den där toniii! Hahaha!

Jag, Hellan & Sanna. You made my day, hotties!

Nej, nu ska jag ge lite kön till Micke.
Kärlek Ömhet Närhet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

gud vad roligt!! Hellan var det år och dagar sen man träffade på, :(



Ja när ska vi ses då. Helst på en gång men det går inte :p hehe. Jag måste besiktiga bilen först haha :P kör inte lagligt just nu. När kan du? :)

2011-06-05 @ 10:55:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Hellan

Snygg hona, underbart o träffa dig. Och som vanligt ser du alltid lika fresch o het ut =)

Hoppas du haft en kanon helg, trots kalla vädret idag.

KRAAAM!

2011-06-05 @ 20:47:59

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0