"jävla skitväder"

Nu kommer jag på allvar börja gråta. Vad är det för ett jävla skitväder ute!? Fy, vad ledsen jag blir! Mulet och regn, bara 10 grader 'varmt'. Imorgon jobbar jag, och då slår jag vad om att det kommer vara skinande sol. Det är orättvist!!

Igår blev det Solsidan-marathon, säsong 2. Jävlar vilken underbar serie! Jag och Micke kom i säng strax efter 3-tiden.. Haha, så kan det gå. Dessutom kikade vi även vad en stor del av köket skulle kosta, från ikea, och båda blev glatt överaskade! Heja Ikea! Fast spis, kyl/frys, bänkskiva och diskho köper vi någon annanstans..

Nu ska jag gå in och pussa på Micke så att vi kan käka frulle. Sen får vi se vad vi ska göra. Eller rättaresagt; vilken ordning vi ska göra sakerna i.

God morgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Det gör ni nog rätt i. i alla fall kyl frys med mera :)



Haha ja den var ju jätte kul men jag smällde ju av flera gånger. Stackars Barry (eller var det berry).



Nä jag trodde itne det om mig heller ;) (haha). Men måste beställa två nya sommardäck innan vi kan besiktiga för vi vet att den inte går igenom utan två nya :p

Okej men jag hör av mig då så får vi se vad vi hittar på för skoj :)

2011-06-05 @ 16:21:34
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0