"Jag skrapade fälgen! "

God morgon, latmaskar!
Började min morgon med att rulla ut tunnan till vägen (vill aldrig mer glömma det!), städade undan lite, dammsög, skurade golven och nyss har jag käkat frulle - havregrynsgröt och kaffe, SÅ gott! Nu blir det en snabb sväng i duchen innan sminkfixet.

Igår var det sista nivå 4a-träningen. Vi avslutade med att köra nivå 5's uppvärmning - i liked it! Mycket mage, roliga övningar. Förutom att jag (+ alla andra på träningen) svettades floder så att man bara gled på stången, lyckades jag sätta BUTTERFLY. SOM jag satt den! Haha, cred till mig. Imorgon ska jag visa Micke den. Nöjd, så nöjd jag är. Och det där med att svettas... hur FAN ska det gå i sommar när det är 20+ utomhus? Kommer bli omöjligt att hålla sig fast vid stången. O-fucking-MÖJLIGT.

Åh, herregud! Vet ni vad jag gjorde igår!? Jag skrapade fälgen! Fy satan vilken panik jag fick! Fösta gången jag gör något sådant klantigt! TUR att fälgarna inte var sprillans, och att höger bak var skrapat sedan tidigare. Men gråten i halsen mms:ade jag denna bild till Micke:

Att jag berättar detta för er kan jag inte fatta. Jisses vad jag skäms! Och trots att jag fick tillbaka detta av Micke "Haha den var liten :P Lugnt gumman!! Love you" så känns det riktigt hemskt. Fy, smisk på mig!

Nu är det, som sagt, dags för duschen! BRB.

Tack för mascara-tipsen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

hahaha den syntes ju knappt!! ;)

2011-06-01 @ 10:51:13
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: sis

Äääh det där var ju minimalt- då skulle du sett mina tabbar-där kan vi snacka repor (o bucklor) HAHA :P

2011-06-01 @ 16:50:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0