"Hej husmanskost och mellis!"

God morgon, fulingar!
Som förutspått vaknade jag idag och fick rusa till toaletten!

Idag är det ännu ett kortis pass på jobbet, börjar tolv och slutar fem. Så nu på morgonen har jag lagat lunchlåda - korv och färkpotäter - noting fancy så att säga. Jag har blivit så duktig på att ha med matlåda till jobbet, så jag borde fan få pris! "Priset till mest ekonomiska försäljare, kategori lunch, i gallerian går till... ELIN på glitter!"

Nu ska jag dricka sista kaffet och sen lägga ögonskugga (jag som älskar smink borde fan plugga till make up artist!). Idag blev det keso/tomat-macka till frulle. Sämre än gröt, bättre än inget.. men framförallt GOTT! Jag har även packat ner två frukter så att jag kan käka något mellan måltiderna. Usch, jag mår så bra!

Det här med att äta verkar ju funka faktiskt.. alltså fungera på så sätt att magen vågar förbränna hela tiden, för jag har ingen ångest när jag står på vågen längre. Jag mår inte illa efter måltiderna längre, eller får sockerfall och blir paniksugen på godis! Hej husmanskost och mellis! Hejdå kaffemiddagar och ägg!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0