"härlig start"

Äntligen! Äntligen, äntligen, äntligen har jag sovit bra! Vaknade 7:30 helt utvilad och tillfreds. Aaah, härlig start på denna fredag! Mina sjuksymptom är även dom som bortblåsta! High five!

Så, vad har jag gjort nu på morgonen? Jag har dammsugit lite, tränat armar och mage (inte så tufft som det låter då min självdiciplin är lika med noll), sminkat mig lite and what else.. inget mer. Öppnat dörrar för att få in lite sval morgonluft.

Efter jobbet åker jag ner (har fått låna bilav av C & T - hur snällt som helst!) till stockholm för att umgås med min kärlek lite. Kunde inte hålla mig från att åka, speciellt inte när jag är ledig lör-sön. Kärleken gör avståndet kort, burkar man ju säga. Just nu skulle jag kunna cykla ner om det var så! ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0