"ganska fint med tanke på omständigheterna"

Nu har även Micke får tagit del av The Walk in Closet som vi har. Stackarn har inte fått plats tidigare. Jag längtar, längtar och åter igen längtar till den dagen vi fixar garderobsrummet! Det som står där inne nu i möbelväg är sånt som fanns i huset eller som vi hade med oss. Och vi har faktiskt gjort det ganska fint med tanke på omständigheterna. Ni som har varit här, ni vet. Att fånga ett rum på bild är sjukt svårt.. ser fan ut som en loppis på bilden ju! Hahah, välkomen till olsson's loppis - tag 2 betala för 3. Tackarrr.


Jag sitter i soffan nyduschad och redo för nagellfix just nu! Kaffemuggen står på bordet och på datorn visas... ja, min läsare, vilket film är det jag kikar på? Någon som kan se? Klart ni kan, kom igen nuu! Den som gissar rätt vinner en tv.


Det blir nog ingen mer bloggning för idag. Talk to ya'll tomorrow! Peace out. ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0