" Freeeee faaaaallin' "

YES! Simon vann Big Brother 2011! Woohoo!
HELT RÄTT! Eller vad säger ni, blogpeeps!

Satt just nu och kikade på några av bilderna från torsdagens plåtning, och en bild var mycket bättre uppochner! Haha, störtdyyyyykniiiing, hahahahaa..

Hahaha, tycker ni inte? " Freeeee faaaaallin' "


Nu ska jag och Micke dra en mysig dusch innan det blir en sista natt ihop. Eller nja, inte sista.. men sista på länge. Jag är så kär så detta är fan döden för mig! Typ. Good night, babes!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

helt rätt vann!! :D Hejade på simon sen första dagen :)



cool bild :)

2011-06-06 @ 08:59:54
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Riktigt snygg bild! vilken fin kroppshållning du fick på kroppen!! sexigt. :D



Hoppas du får en bra dag

2011-06-06 @ 09:50:01
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag har en oerhört vacker dotter!!! Å snäll är hon åxå :)

2011-06-06 @ 10:36:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0