"Förhoppningsvis"

Nu är jag ombytt och klar för upphämtning av Sofia, och sen vidare till studion för träning! Förhoppningsvis är jag inte hemma för ens 22 ikväll! Förhoppningsvis. Bäst att packa med matlåda.

Jag tog av mig byxorna sen promenaden imorse, så var jag klar för poledance-träning! Haha! Nej, jag har på mig cykelbyxor idag faktiskt! Brukar köra hotpants, men detta kändes bättre.

Nu ska jag sörpla i mig sista kaffeskvätten, dra på mig mjukisbrallor och studio-hooden. Have a nice night, bye bye! ♥

 

Förresten, vad gulliga ni är som "vågar" be om lösen. Roligt att ni för ovanlighetens skull kommenterar! Skärpning på den fronten, godingar!



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Nathalie

Vart tränar du poledance någonstans? :D

2011-06-14 @ 15:37:26
Postat av: Gniztra

Jätte fin blogg du har:-)

Kolla gärna in på Gniztra.com

Har allt en tjej behöver och vill ha ;-)

Puzzz

2011-06-14 @ 19:57:56
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: Nathalie

Jaså, i Hemlingby? Jag har funderat lite på att starta med något sådant, men känns inte så värt att göra det här i Uppsala när jag ändå har tankar på att flytta hem till Gävle igen inom en snar framtid.

Tack för det snabba svaret! :D

2011-06-14 @ 22:13:13
Postat av: Lisa Persson

Hallå !

Är det så att du skaffar lösen... så snälla!!!!

Får jag hänga med ??

Söderhamn vill gärna följa ditt liv..

Ha de....



Lisa

2011-06-14 @ 23:11:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0