"en vit skjorta"

God kväll.

Det var många som var ute i sista minuten och shoppade idag, inklusive mig, som jag trodde! Skönt att det är något att göra när man är på jobbet LIKSOM. Jag panikhandlade en vit skjorta. Kan inte fatta att jag inte köpt en tidigare? Såhär ser den ut på:

Blomman som jag har i huvudet ska jag ha imorgon, hade jag tänkt. OM jag inte får för mig att göra en midsommarkrans. Kommer dock inte ha skjortan imorgon. Det blir klänning. Ya'll see! Jag ser fram emot morgondagen!

Kommer börja med att fixa naglarna hos elin, sen vidare mot solariet (ja, jag ve-e-et - farligt..) och efter det kommer Micke hem! Woohoo! Äntligen får jag krama om honom! Jävlar vad jag längtar! Och framåt eftermiddagen/kvällen blir det midsommarfirande i skärgårn'.

Nu ska jag sova så att det blir imorgon nån gång!! Natti ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Helena

Hej, ville bara säga att du var jätte fin i den vita skjortan tillsammans med blomman i håret. Den vita färgen passade snyggt ihop med din solbrända hy :)

2011-06-24 @ 20:53:30
Postat av: miaaa

vaaart kommer skjortan ifrån???

2011-06-25 @ 14:14:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0