"Egobooster."

Och ni vill säkert veta vad jag gjorde imorse..

..hur många hade redan gissat på det? -Photoshoot.

Nu är det absolut inte jag som tagit kontakt med denna fotograf. No way! Han kom in till mig på jobbet och frågade. Efter många om och men beslutade jag mig för "varför inte?". Jag får bilderna om en till två veckor. Håll utkik! Dom blev snygga.

Känns verkligen roligt att det var HAN som ville plåta mig, och att det inte var jag som sökte upp någon som ville ta bilder. Egobooster. Eller något i den stilen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

fan vad kul! DU är ju så jävla snygg så bilderna kan inte bli annat än bra!

2011-06-02 @ 20:51:55
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0