"bilder från midsommardagen"

Hej alla nyfikna!
Jag hade tänkt blogga imorse, men bestämde mig för att snooza en timme istället. Helt klart värt!

Här kommer några bilder från midsommardagen!

Fiddy- och fyrhjulsåkning. Jag åkte fiddy for the first time in my life också! Ska försöka lägga upp videon när tid och intilligens finnes.

Glassar i solen i väntan på maten!

Carl.

Där har vi mig.


Jag och min trolovade.

Kaj och Ante. Och grillen.

Brudarna!

Ute på branthäll var det LOVE LOVE LOVE!

Dagen efter festandet hittade vi en kissnödig Raven.

..så vi tog en liten promenix, innan vi glassade i solen;


Well, det där var väl några snälla bilder från midsommardagen. Ni som är my real friends kommer säkert se några tokigare på facebooken. Nu ska jag duscha. Tänkte uppdatera er med lite bilder igen om några minuter! Stay tuned!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0