"bättra på sminket"

God förmiddag, cyberpeeps!

Jag har precis pussat iväg Micke, riktigt tungt alltså. Tre veckor.. det är ju en evighet! Jag kan ju säga såhär: Mitt smink är förstört. Tänk att man ska vara en sådan lipsill. ♥ Usch, jag älskar honom för mycket alltså.

Jag ska strax trampa iväg till jobbet, och direkt efteråt styr jag cykeln mot studion för träning! Heja mig! Hade väl tänkt bli av med lite mer fett innan det är dags för semestern. We'll see hur det går med det.

Sen vill jag passa på att säga HIPP HIPP HURRA!!! till min älskade systerdotter Nikki! Och även till kusinbarnet Agnes! Grattis till er! 1, respektive 2 år i livet! Inte illa! tiden flyger verkligen fram! Grattis little babes!

Nej, nu måste jag bättra på sminket och dra iväg.
Ha en fin nationaldag, everybody!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Nathalie

Jag vet precis hur du känner dig! Jag är inne på andra veckan nu med pojkvännen borta. Dagarna går så himla långsamt.



Hej förresten, har nyligen börjat läsa din blogg. Den är grym! :) Ha en fin dag!

2011-06-06 @ 17:55:19
Postat av: BONNY

SV: Tack! :)

2011-06-06 @ 22:32:50
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: John

För oss som inte vet.. vad gör micke borta så länge?

2011-06-07 @ 16:13:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0