"Workshopen igår.."

Hej hej hallå!

Workshopen igår med Justine McLucas var otroligt jobbig! Vi lärde oss (försökte lära oss*) nya trick.. shit pommfritt säger jag bara. Roligt, men ack så svårt. Kände mig som en igelkott bland ballonger. Typ.

Här är en video på hur grym Justine är!!

Efteråt gick vi och käkade på Brända Bocken, och drack drinkar. Jag surrade med Justine hela kvällen och vi shotade tequila. Det ni! Kändispoäng de luxe! Hon var riktigt trevlig. Lika trevlig som hon är duktig på poledance. Hon bjöd ner mig till London för en partykväll där. Vi får se vad som händer i framtiden. Det vore ju minst sagt roligt att åka dit, och festa med henne!

Kvällen till ära hade jag på mig mina nya örhängen från GLITTER. Gigantiska fjädrar med zebraränder, typ. Dom earringsen fick Justine med sig hem. What can i say? Hon gillade dom och jag kan lätt köpa nya. Kul ju!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

grym du är riktigt gulligt :)

2011-07-16 @ 21:10:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0