"svar"

Good morning, readers!

Igår fick jag en fråga om vilken färg jag använder till brynen. Det vill säga mina eyebrows, och INTE mina eyebrowns som jag skrev igår. Hahaha, bra där elin!

Svar: Jag använder Jane Hellen. Alltså vanlig hårfärg. Jag tycker att ögonbrynsfärgen inte sätter sig på huden (är väl meningen att det INTE ska göra det iofs.) och därmed får jag inte den där markerade looken.. eller någon look över huvudtaget.

Ögonbrynsfärgen färgar hårstråna, men jag har inte så tjocka bryn - därför är det perfect när färgen fastnar på huden bakom också! Och som Anynom sa: "Så sjukt snyggt!"

Så varje gång jag färgar skallen så åker brynen med på köpet!
Jag använder en avklippt tops som "pensel". Funker skit bra!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0